Club Judo Cultural

L’Escola Cultural, juntament amb pares d’alumnes apassionats i formats en l’ensenyament del Judo, van posar en marxa el Club de Judo Cultural. Aquest Club, amb un dojo permanent ubicat a l’antic mini-pati, ofereix la possibilitat de practicar aquest noble Art Marcial i Esport Olímpic tant als alumnes de L’Escola com també a mares/pares i persones externes a aquesta. No us perdeu la presentació del nostre Club, els beneficis que us aportarà la pràctica del Judo i el Pla de l’activitat per a cada grup d’edat.

No dubtis en fer-nos arribar qualsevol dubte a la següent direcció: clubjudocultural@gmail.com o visitar la nostra web www.clubjudocultural.com on disposes de més informació.

INSCRIPCIÓ CURS 2023-2024

La preinscripció del curs 2021-2022 ja está tancada. Si us plau, contacta’ns al mail clubjudocultural@gmail.com si estàs interessat en que el teu fill/a practiqui Judo.

L’ordre d’assignació de plaçes serà: 1.Alumnes actuals de Club 2.Alumnes nous que hagin estat preinscrits 3. La resta d’alumnes per ordre d’inscripció fins esgotar les plaçes.

Us esperem al tatami!!!

PRE-JUDO